Conèixer Catalunya és una excursió que organitza l’institut tots els anys. Cada any anem a un lloc diferent, i aquest any els alumnes de 3r van anar a Montserrat.
Per anar a Montserrat, vam anar en autocar i quan vam arribar a Montserrat vam agafar un cremallera que pujava a una plaça.
Quan vam arribar, ens vam separar per grups de classe i cada grup va fer diferents activitats. El primer que vam fer va ser pujar a la muntanya a peu, ja que el transport per pujar-hi estava espatllat. A dalt de tot ens van explicar coses sobre Montserrat i quan va baixar, vam anar a la basílica a veure a l’escolania, que son uns nens d’entre 7 i13 anys que canten. Al sortir de la basílica, vam menjar i ens van deixar passejar per la plaça.
En definitiva, ha sigut una experiència nova i divertida pels alumnes de 3r d’ESO. A la majoria d’alumnes els va agradar l’excursió, però també hi hagut alumnes als que no els va agradar res.
